Deşi proiectul abia a fost pus în dezbatere publică, au apărut deja mii de anunţuri în care se negociază vânzarea-cumpărarea maşinilor vechi sau a voucherelor
Miza o reprezintă cele 30 milioane de euro puse la bătaie de Administraţia Fondului pentru Mediu
Proiectul înlesneşte transferul tichetelor valorice, noul proprietar putând ridica noul autoturism în baza tichetului obţinut şi a documentelor aferente
Abia pus în dezbatere publică pe site-ul Fondului pentru Mediu, proiectul Programului "Rabla" 2013 generează mii de anunţuri de vânzare-cumpărare a tichetelor valorice şi chiar a maşinilor vechi. La numai câteva ore de la declaraţiile ministrului Mediului privind demararea programului, site-urile au fost luate cu asalt de persoane interesate să înstrăineze sau să intre în posesia viitoarelor tichetele valorice de 6.500 lei. Preţurile cerute sau oferite sunt însă departe de această sumă...
"Vând autoturism Dacia 1310 dedicat programului Rabla", "Vând viitor voucher pentru Programul Rabla 2013"," Vând voucher Program Rabla 2013, maşina nu e încă dusă la casare, în momentul în care găsesc un cumpărător duc maşina", sunt doar câteva dintre miile de anunţuri postate pe site-urile de specialitate, în care actualii posesori ai maşinilor vechi cer între 2.000 şi 3.500 lei, ajungându-se chiar şi la 1.000 euro.
Pe site-uri sunt însă şi persoane interesate să achiziţioneze maşini vechi sau viitoare tichete, aceştia nefiind, evident, atât de generoşi în ofertele lor: preţurile variază între 500 şi 3.000 lei. "Cumpăr maşini pentru Programul Rabla din Bucureşti, Ilfov şi provincie. Maşinile pot fi şi avariate. Maşinile nu trebuie să fie în stare de funcţionare, dar trebuie să nu aibă lipsă elemente de caroserie, roţi sau alte piese. Maşinile trebuie să fie complete. Nu are importanţă starea de degradare în care se află. Ne ocupăm de transportul