Grupurile Pro TV și Intact domină piața de publicitate din România: trei sferturi din publicitatea TV au fost atrase anul trecut, de posturile TV din cele două grupuri. Estimările Paginademedia.ro arată că posturile Pro au difuzat reclame în valoare de 100-105 milioane de euro, în timp ce la Antene s-au dus 50-55 de milioane, dintr- piață de aproximativ 200 de milioane de euro.
Vă prezentăm, în continuare, cât au încasat din publicitate posturile TV în anul 2012, potrivit estimărilor Paginademedia.ro:
Topul primelor zece televiziuni ca încasări din publicitate este completat de TVR1, Realitatea TV, Național și de postul de filme Diva Universal.
CÂT ESTE REBATE-UL? Săptămâna trecută, Guvernul a scos în afara legii rebate-ul, printr-o ordonanță publicată în Monitorul Oficial vineri seară, emisă fără consultarea industriei.
Din estimările Paginademedia.ro, rebate-ul (sumă de bani pe care posturile TV o întorceau către agențiile de media) varia de la un post la altul: de la până în 10% în cazul canalelor mari, la 13-15% în cazul stațiilor mici. În această situație, volumul rebate-ului de pe piață este de aproximativ 20-25 de milioane de euro.
Încasările din publicitate ale posturilor TV în anul 2012 (estimări Paginademedia.ro):
Grupurile Pro TV și Intact domină piața de publicitate din România: trei sferturi din publicitatea TV au fost atrase anul trecut, de posturile TV din cele două grupuri. Estimările Paginademedia.ro arată că posturile Pro au difuzat reclame în valoare de 100-105 milioane de euro, în timp ce la Antene s-au dus 50-55 de milioane, dintr- piață de aproximativ 200 de milioane de euro.
Vă prezentăm, în continuare, cât au încasat din publicitate posturile TV în anul 2012, potrivit estimărilor Paginademedia.ro:
Topul primelor zece televiziuni ca încasări din publicitate este completat de TVR1, Realita