TIMISOARA. Primarul Timisoarei se joaca de-a agentul publicitar, dar Timisoara nu se alege cu nimic din reclama pe care intaiul gospodar al orasului o face. Nici macar cu o sponsorizare. Dupa ce a facut publicitate pentru o firma de aparate cu sifon pe bani, ce ar putea fi instalate in oras, acum Nicolae Robu schimba radical registrul. Trece la …masini electrice. Promite ca vom avea, pe strazi, statii cu prize de la care pot fi incarcate masinile electrice.
“Ma bucur sa fim impreuna pe o vreme minunata, intr-un loc minunat, la un eveniment minunat”, si-a inceput primarul Robu discursul la o prezentare a unei masini electrice lansata recent de un renumit producator, dupa care a citit o informare de presa, anuntand in cele din urma ca, pe viitor, Timisoara va avea 17 statii cu prize pentru incarcarea masinilor electrice, gratie unui proiect intocmit de Agentia de Dezvoltare Regionala Vest.
“Am semnat scrisoarea de interes pentru a ne implica intr-un nou proiect european de infrastructura din cadrul Programului pentru energii inteligente si eficiente. Agentia pentru Dezvoltare Regionala Vest va depune acest proiect spre finantare in cadrul unui consortiu format din 11 organizatii, provenind din 9 state membre ale Uniunii Europene. Partenerul lider al proiectului este Agentia pentru Dezvoltarea Afacerilor landului Tirol din Austria. Proiectul isi propune dezvoltarea unor retele de puncte de incarcare a masinilor electrice in regiunile partenere”, a citit Robu de pe foaie.
Practic, promite primarul, Timisoara va avea prize pentru masinile electrice pe strada. “Firma vinde cu un mare succes o serie de masini cu motor electric. Se pare ca succesul de piata face sa atinga limita procesului de productie”, a spus edilul-sef al Timisoarei, exprimandu-se ca un adevarat agent publicitar. Imediat dupa prezentarea masinii am aflat si de o statie cu