Cel mai mare retailer pe segmentul bricolaj, grupul britanic Kingfisher PLC, a preluat cele 15 magazine Bricostore din România, de la grupul francez Bresson. Sursa: RINGIERSursa: Bricostore
1 /.
Kingfisher a anunţat, printr-un comunicat, că intenţionează să extindă reţeaua Bricostore la 50 de unităţi pe termen lung, dar nu a făcut publică valoarea tranzacţiei.
Magazinele achiziţionate vor fi transformate după modelul instituit de noul proprietar şi în alte ţări, precum Franţa şi Spania.
"Piaţa amenajărilor interioare din România are un potenţial solid de creştere, iar magazinele cumpărate au locaţii bune", se arată în comunicatul celor de la Kingfisher.
Magazinele Bricostore sunt amplasate cu precădere în apropierea unor mari centre comerciale şi au o suprafaţă cuprinsă între 8.000 si 14.000 metri pătraţi fiecare şi au înregistrat vânzări de 131 milioane de euro anul trecut. Primul magazin a fost deschis în Bucureşti, în 2002. Din septembrie 2004 Bricostore a intrat pe piaţa din Croaţia.
În urma tranzacţiei realizate cu magazinele Bricostore, spaţiul de vânzare al Kingfisher a crescut cu 2%, numărul de magazine deschise în 9 ţări din Europa şi Asia ajungând la 1.050.