Kingfisher a fost de acord să plătească 75 de milioane de euro pentru cele 15 magazine Bricostore, a declarat o sursă apropiata tranzacției, citată de Bloomberg.
„Prețul oferit este mai mic decât valoarea activului net, pentru ca dreptul absolut de proprietate se exercită pe 60% din magazinele implicate în tranzacție. Totodată cred că, în primul an, noul proprietar va avea câștiguri «neutre»”, a precizat sursa, care a refuzat să fie identificată, deoarece acordul nu este încă definitiv. Grupul britanic Kingfisher PLC, cel mai mare lanţ european de magazine de bricolaj, a anunţat joi că a preluat reţeaua de 15 magazine Bricostore din România de la grupul francez Group Bresson, transmite Reuters.
Kingfisher a precizat că magazinele achiziţionate vor fi convertite în magazine Brico Depot (formatul din Franţa al Kingfisher) iar pe termen lung are de gând să-şi extindă reţeaua din România până la 50 de magazine.
“Modelul Brico Depot s-a dovedit unul de succes în Franţa şi Spania iar piaţa de bricolaj are un potenţial solid de creştere”, a declarat directorul Kingfisher, Ian Cheshire.
În urma acestei tranzacţii, numărul total de magazine Kingfisher a ajuns la aproximativ 1.050 de unităţi în nouă ţări din Europa şi Asia.
Grupul francez Bricostore a intrat pe piaţa din România în urmă cu 10 ani şi în prezent are o reţea de 15 magazine, în Bucureşti şi alte 11 oraşe - Arad, Brăila, Braşov, Călăraşi, Constanţa, Drobeta Turnu Severin, Focşani, Piteşti, Ploieşti, Oradea, Suceava.