IAȘI. Primăria Municipiului Iași demarează o campanie de informare a ieșenilor, folosind în special mediul online și rețeaua de socializare Facebook.
Astfel, ieșenii și nu numai pot adresa întrebări, sesizări sau ridica diverse probleme, prin intermediul profilului de Facebook al Primăriei Municipiului Iași sau a formularului de contact de pe site-ul www.prioritatepentruiasi.ro.
Departamentul de Comunicare al Primăriei Municipiului Iași este cel care va prelua problemele sesizate, urmând să obțină în cel mai scurt timp răspunsurile adecvate de la departamentele de resort. Până la acest moment, zeci de ieșeni au contactat municipalitatea folosind cele două instrumente electronice, fiecare dintre ei primind în timp record răspunsul solicitat.
„Ca autoritate publică, ne confruntăm deseori cu situația în care suntem acuzați pe nedrept sau dintr-o insuficientă cunoaștere a atribuțiilor Primăriei. De aceea, considerăm că venim în sprijinul contribuabilului ieșean printr-un dialog civilizat, onest și prompt, inclusiv în mediul virtual, în care tot mai mulți dintre noi suntem prezenți”, a declarat viceprimarul Mihai Chirica.
IAȘI. Primăria Municipiului Iași demarează o campanie de informare a ieșenilor, folosind în special mediul online și rețeaua de socializare Facebook.
Astfel, ieșenii și nu numai pot adresa întrebări, sesizări sau ridica diverse probleme, prin intermediul profilului de Facebook al Primăriei Municipiului Iași sau a formularului de contact de pe site-ul www.prioritatepentruiasi.ro.
Departamentul de Comunicare al Primăriei Municipiului Iași este cel care va prelua problemele sesizate, urmând să obțină în cel mai scurt timp răspunsurile adecvate de la departamentele de resort. Până la acest moment, zeci de ieșeni au contactat municipalitatea folosind cele două instrumente electronice, fiecare dintre ei primind în timp record