În multe discuţii legate de cumpărarea oricărui produs, capitolul “Garanţii” joacă un rol important. Cu atât mai mult în cazul achiziţionării unui automobil nou, dată fiind valoarea mare a acestuia. Ce e mai avantajos: o garanţie cât mai lungă sau una mai scurtă? Părerile sunt împărţite.
Majoritatea producătorilor europeni oferă o garanţie de doi ani, care poate fi prelungită, de regulă, contra cost, prin pachete de garanţie extinsă. Japonezii, în general, oferă o garanţie standard de trei ani, în timp ce Hyundai şi Kia au cele mai bune condiţii de garanţie, cu avantaj pentru Hyundai, care nu are limită de kilometri: 5, respectiv 7 ani. Majoritatea producătorilor condiţionează însă acordarea garanţiei de efectuarea tuturor reviziilor în service-urile proprii şi cu componente/consumabile originale.
În acest caz, perioadele lungi de garanţie pot fi dezavantajoase, dat fiind că reviziile la producător sunt mai costisitoare. Iată condiţiile de garanţie în vigoare pe piaţa românească.
Sursa: Libertatea.ro
În multe discuţii legate de cumpărarea oricărui produs, capitolul “Garanţii” joacă un rol important. Cu atât mai mult în cazul achiziţionării unui automobil nou, dată fiind valoarea mare a acestuia. Ce e mai avantajos: o garanţie cât mai lungă sau una mai scurtă? Părerile sunt împărţite.
Majoritatea producătorilor europeni oferă o garanţie de doi ani, care poate fi prelungită, de regulă, contra cost, prin pachete de garanţie extinsă. Japonezii, în general, oferă o garanţie standard de trei ani, în timp ce Hyundai şi Kia au cele mai bune condiţii de garanţie, cu avantaj pentru Hyundai, care nu are limită de kilometri: 5, respectiv 7 ani. Majoritatea producătorilor condiţionează însă acordarea garanţiei de efectuarea tuturor reviziilor în service-urile proprii şi cu componente/consumabile originale.
În acest caz, perioadele lungi de