Google+, considerata de foarte multi ca fiind “doar o alta retea sociala”, poate fi folosita excelent de catre companii pentru promovare dar si cresterea increderii utilizatorilor. Kasper Kove, online marketing manager al Momondo, companie daneza ce opereaza motorul de cautare pentru zboruri omonim, explica cum pot profita companiile atat de Google+ cat si de YouTube.
Momondo este prezent in 24 de tari din lume, majoritatea din Europa dar si Canada, SUA, Australia, China si Rusia. In Romania, Momondo are circa 10 reprezentanti, inclusiv oamenii de comunicare. Compania a intrat pe piata in toamna anului trecut.
Momondo cauta printre peste 700 de site-uri de calatorii, scanand in timp real Internetul pentru a compara oferte cu privire la zboruri, hoteluri sau inchirieri auto pentru a gasi cele mai bune preturi.
Wall-Street.ro: Am inteles ca esti pentru prima oara in Romania. Care sunt primele tale impresii?
Kasper Kove: Foarte bune! Imi place in special vremea, eu venind din Danemarca unde este (inca) foarte frig. Ieri m-am plimbat putin prin centrul vechi al orasului si era plin de oameni, de tineri, zambete, mi-a placut mult. In Danemarca, desi si noua ne place sa ne distram, stam mai mult prin case, cu familiile, ne uitam la televizor.
W-S.ro: Sa vorbim despre Momondo – ce prioritati ai, in zona de dezvoltare online, in Romania?
KK: Vrem sa incepem sa promovam puternic brandul. Abia am intrat in Romania, in octombrie 2012, si pentru a incepe promovarea a trebuit sa punem bine la punct platforma. Un este suficient sa cumperi domeniul si gata.
Este o diferenta mare intre ceea ce facem noi si o agentie de travel online – intre Momondo si, de exemplu, ParAvion sau Vola.ro. Noi cautam prin peste 700 de agentii, companii internationale si locale.
W-S.ro: De ce Romania?
KK: Sunt mai multe motive. Roman