Platforma de microblogging Twitter a lansat, joi, un serviciu muzical, care poartă denumirea Twitter Music şi funcţionează, pentru moment, în parteneriat cu Apple şi site-urile Spotify şi Rdio.
"Astăzi lansăm Twitter Music, un nou serviciu care va schimba modul în care oamenii caută muzică, folosind Twitter", se arată într-un mesaj publicat pe blogul oficial al reţelei.
Utilizatorii pot asculta bucăţi din piesele care îi interesează provenind de pe iTunes, magazinul muzical online al Apple.
Iar abonaţii Spotify şi Rdio vor putea să se conecteze pe aceste servicii de streaming prin intermediul acestei aplicaţii şi să asculte piesele în întregime.
Reprezentanţii Twitter spun că vor continua să adauge în lista de colaboratori şi alţi furnizori de servicii muzicale.
Aplicaţia poate fi descărcată de joi din App Store sau poate să fie utilizată direct pe internet, unde Twitter a început să o distribuie joi (music.twitter.com).
Serviciul va fi disponibil iniţial în SUA, Canada, Marea Britanie, Irlanda, Australia şi Noua Zeelandă, urmând ca pe viitor să fie adusă pe Android (Google, concurentul lui Apple), precum şi în alte ţări.
Muzica este unul dintre cele mai importante domenii de pe Twitter la ora actuală, 10 dintre cei mai urmăriţi followers pe această reţea fiind cântăreţi. Astfel, în luna ianuarie, tânărul cântăreţ canadian Justin Bieber a devenit "regele" Twitter-ului. Bieber are în prezent 35,9 milioane de admiratori pe platforma de microblogging, pe poziţia a doua în clasament aflându-se cântăreaţa Lady Gaga, care are 35 de milioane de "followers" pe acest site, în timp ce Katy Perry are 33,5 milioane de admiratori, iar Rihanna - 28,8 milioane.
Prin lansarea Twitter Music, reţeaua socială Twitter vrea să atace competitivul sector muzical online.
Platforma de microblogging Twitter a lansat, joi, un serviciu muz