Circulaţia auto se va desfăşura alternativ începând de sîmbătă, în zona podului peste Mureş, pe DN1, la intrarea în Alba Iulia. Deşi pe respectivul tronson care anual este afectat de gropi ar fi necesară o investiţie mai complexă, în această primăvară singurele intervenţii posibile sunt cele de plombare şi asfaltare a zonelor cu probleme.
Silvia Moldovan, directorul Direcţiei Tehnice din Primăria Alba Iulia, a declarat joi că pentru remedierea definitivă a gropilor şi surpărilor care afectează anual tronsonul de carosabil din cartierul Partoş, în apropierea podului peste Mureş, ar fi necesare investiţii mai complexe, estimate la o valoare totală de aproximativ 800.000 de lei, dar şi o deviere temporară a traficului rutier pe alte rute. Dat fiind faptul că în prezent se execută lucrări pe DJ 107 C în zona Drâmbar – Oarda şi că drumul prin Pâclişa nu permite o preluare a traficului intens, autorităţile au ajuns la o soluţie de compromis şi anume plombarea gropilor care afectează circulaţia.
Lucrările executate în această primăvară nu vor rezolva definitiv problemele şi este foarte probabil ca în curând noi gropi să apară în carosabil. Silvia Moldovan a asigurat că, de îndată de lucrările pe DN 107 C vor fi finalizate, vor fi făcute toate demersurile pentru începerea investiţiei din Partoş, asta însemnând şi trecerea proiectului prin Consiliul Local şi identificarea unor surse de finanţare.
Pe perioada intervenţiilor la covorul asfaltic, circulaţia în zonă se va desfăşura alternativ, pe un singur sens de mers. Lucrările sunt realizate de firma Newamport Compani şi vor fi finalizate până la începutul săptămânii viitoare