Producători de bere din România întâmpină vara cu noi lansări - URSUS Cooler şi Bergenbier Fresh Grapefruit.
Ursus Breweries, parte a SABMiller, lansează un nou produs pe piața mixurilor de bere din România - URSUS Cooler (vere în proporție de 40% şi limonadă – 60%).
Noutatea este completată de faptul că URSUS Cooler este prima marcă românească din segmentul mixurilor de bere cu limonadă ce oferă și varianta fără alcool.
Astfel, încă de la începutul lunii aprilie 2013, produsul este disponibil pe piață în varianta cu alcool și fără alcool, la sticle și doze de 0.5 litri, atât în rețelele marilor retaileri, cât și în centrele HoReCa.
“Cererea consumatorilor pentru produse cât mai variate, care să răspundă stilului lor de viață dinamic, a determinat extinderea gamei cu noul URSUS Cooler. Ne adresăm persoanelor active cărora le propunem să aibă o vară cu adevărat antrenantă şi răcoritoare. (...) Ne așteptăm ca segmentul mixurilor de bere să continue pe un trend ascendent, iar noul produs URSUS Cooler, în ambele variante - cu şi fără alcool - să aibă o contribuție importantă în evoluția pieței”, a declarat Mihai Bârsan, vice preşedintele de marketing al Ursus Breweries.
Grupul SABMiller, proprietarul Ursus Breweries, a raportat o creştere de 23% a volumului vânzărilor din România pentru ultimul trimestru din 2012. La nivel mondial, SABMiller a înregistrat în ultimele trei luni ale anului trecut o creştere de 2% a volumului vânzărilor de bere.
Cu o săptămână înainte de lansarea anuanţată de cei de la Ursus Breweries şi Bergenbier, producător deţinut de grupul canadian Molson Coors, a ieşit pe piaţă cu o nouă bere, care are un conţinut de alcool de 1,9%. Noul Bergenbier Fresh Grapefrui, un mix de bere cu suc de grapefruit, este disponibil la raft, în varianta sticlă returnabilă de 0.5 l şi doză de