Serviciului de Telecomunicaţii Speciale i-a fost înmânat Premiul pentru excelenţă – Contribuţii remarcabile în educare şi informare 112. România şi alte opt state premiate au fost recompensate pentru devotamentul cu care au promovat şi îmbunătăţit Numărul de Urgenţă 112, în prezenţa a peste 300 de reprezentanţi ai serviciilor de urgenţă, ai unor instituţii europene şi organizaţii internaţionale, furnizori de soluţii.
La ceremonia organizată de Asociaţia Europeană a Numărului de Urgenţă (EENA) în colaborare cu Secţiunea Serviciilor de Urgenţă din cadrul Uniunii Europene, participanţii au ţinut un toast ca semn de recunoştinţă şi de susţinere pentru câştigătorii din România, Franţa, Olanda, Finlanda, Polonia, Slovacia, Croaţia şi Letonia.
În România, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, în calitate de administrator al Sistemului Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţă, desfăşoară activităţi de educare – informare: în zonele turistice montane şi pe litoral, campanii în gări, aerogări, trenuri, staţiile de metrou şi pe principalele drumuri naţionale, difuzare de spoturi 112 la posturile de radio şi televiziune, vizite ale elevilor în dispeceratele 112, o amplă acţiune cu Biserica Ortodoxă Română dar şi multe alte activităţi punctuale.
Serviciului de Telecomunicaţii Speciale i-a fost înmânat Premiul pentru excelenţă – Contribuţii remarcabile în educare şi informare 112. România şi alte opt state premiate au fost recompensate pentru devotamentul cu care au promovat şi îmbunătăţit Numărul de Urgenţă 112, în prezenţa a peste 300 de reprezentanţi ai serviciilor de urgenţă, ai unor instituţii europene şi organizaţii internaţionale, furnizori de soluţii.
La ceremonia organizată de Asociaţia Europeană a Numărului de Urgenţă (EENA) în colaborare cu Secţiunea Serviciilor de Urgenţă din cadrul Uniunii Europene, participanţii au ţ