Grupul britanic Kingfisher PLC, cel mai mare lanţ european de magazine de bricolaj, a anunţat joi că a preluat reţeaua de 15 magazine Bricostore din România de la grupul francez Group Bresson, transmite Reuters.
Tranzacţia, al cărei preţ nu a fost dezvăluit, ar urma să se finalizeze în următoarele două luni. Magazinele achiziţionate au înregistrat vânzări de 131 milioane de euro şi un profit operaţional de 5 milioane de euro în 2012.
Kingfisher a precizat că magazinele achiziţionate vor fi convertite în magazine Brico Depot (formatul din Franţa al Kingfisher) iar pe termen lung are de gând să-şi extindă reţeaua din România până la 50 de magazine.
„Modelul Brico Depot s-a dovedit unul de succes în Franţa şi Spania, iar piaţa de bricolaj are un potenţial solid de creştere“, a declarat directorul Kingfisher, Ian Cheshire.
În urma acestei tranzacţii, numărul total de magazine Kingfisher a ajuns la aproximativ 1.050 de unităţi în nouă ţări din Europa şi Asia.
Grupul britanic Kingfisher PLC, cel mai mare lanţ european de magazine de bricolaj, a anunţat joi că a preluat reţeaua de 15 magazine Bricostore din România de la grupul francez Group Bresson, transmite Reuters.
Tranzacţia, al cărei preţ nu a fost dezvăluit, ar urma să se finalizeze în următoarele două luni. Magazinele achiziţionate au înregistrat vânzări de 131 milioane de euro şi un profit operaţional de 5 milioane de euro în 2012.
Kingfisher a precizat că magazinele achiziţionate vor fi convertite în magazine Brico Depot (formatul din Franţa al Kingfisher) iar pe termen lung are de gând să-şi extindă reţeaua din România până la 50 de magazine.
„Modelul Brico Depot s-a dovedit unul de succes în Franţa şi Spania, iar piaţa de bricolaj are un potenţial solid de creştere“, a declarat directorul Kingfisher, Ian Cheshire.
În urma acestei tranzacţii, numărul total d