Vă mai amintiţi documentarul de la televiziunea Travel Channel numit Wild Carpathia din 2011, în care apărea şi Alteţa Sa Regală Prinţul Charles, şi care vorbea de frumuseţea ţării noastre, în unele locuri, nealterată de trecerea timpului?
Ei bine, acela a fost primul episod de promovare a ţării noastre, pe care l-am primit ca bonus. Acesta trebuia să fie urmat de alte două episoade, care au fost blocate timp de doi ani. Primul reportaj Wild Carpathia a fost co-finanţat de Fondul European pentru natură, un ONG al cărei scop este de a proteja regiunile naturale sălbatice sever ameninţate din Europa.
„Am semnat contractul pentru două episoade pentru promovarea României. Nu am cifra exactă, dar este undeva în jurul a 900.000 de euro, din fonduri europene, pentru pregătirea episoaselor 2 şi 3. Primul episod, în care apărea şi Prinţul Charles, a fost bonus şi urma să fie realizate şi celelalte două episoade. La venirea mea în minister am găsit proiectul blocat de doi ani. Nu s-a vrut să fie continuat”, a declarat pentru ECONOMICA.NET, Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri şi Turism.
Grapini ne-a mai declarat că Prinţul Charles a acceptat să apară şi în următoarele două episoade care vor fi realizate în paterneriat cu Travel Channel.
Mai mult pe Economica.net
Vă mai amintiţi documentarul de la televiziunea Travel Channel numit Wild Carpathia din 2011, în care apărea şi Alteţa Sa Regală Prinţul Charles, şi care vorbea de frumuseţea ţării noastre, în unele locuri, nealterată de trecerea timpului?
Ei bine, acela a fost primul episod de promovare a ţării noastre, pe care l-am primit ca bonus. Acesta trebuia să fie urmat de alte două episoade, care au fost blocate timp de doi ani. Primul reportaj Wild Carpathia a fost co-finanţat de Fondul European pentru natură, un ONG al cărei scop este de a proteja regiunile natur