In ciuda scaderii pietei auto din India, gigantul german auto BMW a decis ca va urma sa construiasca modelele Mini Countryman in uzina situata in orasul-port indian Chennai.
Analistii sustin ca decizia de a alege India se datoreaza atat pietei mari de desfacere, cat si politicilor fiscale, germanii urmarind sa creasca profitul prin reducerea taxelor de import, intrucat Guvernul de la New Delhi percepe o taxa de 100% privind masinile importate si o taxa de doar 30% privind masinile construite in interiorul tarii, informeaza BBC .
In prezent, modelul Mini era construit in Marea Britanie si Austria, iar realizarea acestuia in uzina BMW Chennai sugereaza totodata pastrarea increderii in piata auto asiatica si in special indiana, acolo unde procentul de autoturisme la 100 de persoane este de 1,5%.
In ciuda scaderii pietei auto din India, gigantul german auto BMW a decis ca va urma sa construiasca modelele Mini Countryman in uzina situata in orasul-port indian Chennai.
Analistii sustin ca decizia de a alege India se datoreaza atat pietei mari de desfacere, cat si politicilor fiscale, germanii urmarind sa creasca profitul prin reducerea taxelor de import, intrucat Guvernul de la New Delhi percepe o taxa de 100% privind masinile importate si o taxa de doar 30% privind masinile construite in interiorul tarii, informeaza BBC .
In prezent, modelul Mini era construit in Marea Britanie si Austria, iar realizarea acestuia in uzina BMW Chennai sugereaza totodata pastrarea increderii in piata auto asiatica si in special indiana, acolo unde procentul de autoturisme la 100 de persoane este de 1,5%.