Nu sunt multi, dar sunt bine organizati! Sau asa ne-ar placea sa credem. Piata este de cateva milioane de euro! Dar nu exista studii clare. Se pot face campanii originale, excelente! De ar fi si mai multa initiativa. Este vorba despre blogging, o activitate cu atat de multe unghiuri, lumini si umbre, orgolii dar si reusite, incat Wall-Street.ro a decis sa disece acest segment alaturi de cativa dintre cei mai cunoscuti oameni familiari cu aceasta zona.
Si pentru ca am considerat ca doi sau trei bloggeri nu ar fi fost suficienti pentru a analiza in amanunt si cat mai obiectiv aceasta zona, am invitat la deja cunoscutele mese rotunde ale Wall-Street.ro opt bloggeri, fiecare specialist pe un anume segment de piata.
Invitati a isi expune opiniile privind evolutia blogului romanesc, venituri din advertising, campanii speciale si multe altele au fost Razvan Pascu, specialist pe turism, Dan Dragomir, cunoscut blogger specializat pe IT si fost jurnalist, Cristi China Birta, blogger (cu logoree) si antreprenor prin blogal initiative, Diana Enciu si Alina Tanasa, “absolutely fabulous”pe zona de blogging de fashion, Andreea Stan ce scrie pe mai multe blog-uri si are o apetenta speciala pentru PR (si numarul 30!), Cristian Manafu, specialist new media si organizator de evenimente si Iulian Comanescu, persoana cu “state vechi”in zona de media, presa si continut premium.
Asa cum se cade, si cum era de asteptat de altfel intr-o industrie inca tanara, Masa Rotunda a Bloggerilor (asa cum am denumit-o noi, cu majuscule) a fost martora multor glume, ironii, sfaturi si consideratii diferite, informatii si sfaturi foarte bune si, de ce nu, a avut ca urmare intarirea unor prietenii atat de necesare intr-o piata, asa cum veti vedea citind materialul de mai jos, inca prea scindata.
De cate bloguri vorbim si unde sunt oportunitati
Bloggerii activi din Romania su