Mircea N. Stoian, fostul coprezentator de la Un Show Pacatos, si-a castigat renumele de critic al vedetelor si se pare ca nu a incetat sa o faca chiar daca a schimbat postul de televiziune si formatul emisiunii.
Acum, prezinta o emisiune la The Money Channel, care nu este pentru "devoratori de manele si tabloide", dupa cum a declarat el in cadrul unui interviu acordat Ziare.com.
L-am intrebat pe Mircea N. Stoian daca in perioada in care a lucrat la Antena 1 a fost platit vreun invitat, insa s-a limitat la a spune ca nu "dau din casa".
Un lucru este sigur, prezentatorul emisiunii "Pressing" nu se va mai intoarce niciodata in trustul de unde a plecat, pentru ca are multi dusmani acolo, dupa cum a marturisit.
Cum a fost revenirea pe sticla?
Revenirea sa face firesc, precum se amesteca apa dulce cu cea sarata, la gurile Dunarii. Si fara prea multe hopuri. Dupa o luna de repetitii, emisiunea a inceput sa prinda carne, asta pentru a compensa faptul ca eu nu mai mananc deloc carne.
Mai sunt multe lucruri de facut: deocamdata sunt in rodaj si nu am turat motoarele cat ar trebui. Cam prin vara vom vorbi de o emisiune cu adevarat definita HD. Exact cand voi reveni si eu la forma fizica pe care mi-o doresc si pentru care trag cate doua ore aproape zilnic.
Dar trecerea de la o emisiune tabloida la una mai serioasa cum a fost?
Trecerea de la tabloid la o emisiune serioasa e ca trecerea de la hochei pe gheata la mersul cu rolele pe asfalt. Principiile miscarii raman aceleasi.
Ati declarat la un moment dat ca "emisiunea mea nu este pentru prosti". Dar cui se adreseaza ea?
Emisiunea "Pressing" de la Money Channel are ca public tinta mediul de afaceri din zona mijlocie si mica. Se adreseaza cu predilectie celor cu studii superioare si peste, care insa nu au cunostiinte