Știți ce s-a întâmplat la RATP, între 2008 și 2012. Că doar am scris pagini întregi despre jaful petrecut la această regie. Ei bine, scrie presa că băieții de aici sunt foarte nemulțumiți, domnule, de condițiile salariale și că vor să pună de nu știu ce grevă. Acum, fie vorba între noi, credem că administrația asta o cam freacă. Adică, nu prea are curaj să ia taurul de coarne, să-i dea afară pe toți hoții și pe toți cei angajați pe pile în ultimii ani și să încerce să scoată societatea din falimentul în care a băgat-o Radu Popescu.
Transportul public poate fi rentabilizat imediat în Ploiești, dar pentru asta îți trebuie bile. Bile, de-alea grele, de rulment. Cea mai bună soluție este, fără îndoială, privatizarea regiei. Asta ar duce nu doar la îmbunătățirea condițiilor de transport, ci și la ieftinirea biletelor, al căror preț este umflat acum pentru plata unor scutiri inutile și pentru acoperirea unor salarii nesimțite și a unor găuri care ar trebui anchetate de niște procurori.
Știți ce s-a întâmplat la RATP, între 2008 și 2012. Că doar am scris pagini întregi despre jaful petrecut la această regie. Ei bine, scrie presa că băieții de aici sunt foarte nemulțumiți, domnule, de condițiile salariale și că vor să pună de nu știu ce grevă. Acum, fie vorba între noi, credem că administrația asta o cam freacă. Adică, nu prea are curaj să ia taurul de coarne, să-i dea afară pe toți hoții și pe toți cei angajați pe pile în ultimii ani și să încerce să scoată societatea din falimentul în care a băgat-o Radu Popescu.
Transportul public poate fi rentabilizat imediat în Ploiești, dar pentru asta îți trebuie bile. Bile, de-alea grele, de rulment. Cea mai bună soluție este, fără îndoială, privatizarea regiei. Asta ar duce nu doar la îmbunătățirea condițiilor de transport, ci și la ieftinirea biletelor, al căror preț este umflat acum pentru plata unor scutiri in