Destituind managementul privat al CFR SA, Relu Fenechiu a reușit să își aducă oamenii de încredere în fruntea companiei. La fel a procedat la CFR Călători
Odată cu eliminarea managementului privat la CFR SA, compania responsabilă de infrastructura căilor ferate, în fruntea acesteia a fost adus, ca director general, George Micu. El se află și în structura de management a CFR Călători, ca membru al Consiliului de Administrație.
Ca și Valentin Dorobanțu, actualul director general de la CFR Călători, Micu are ștate vechi în CFR. În ultimii 10 ani, el a îndeplinit aproape fără întrerupere fie funcția de director general, fie pe cea de director general adjunct la CFRMarfă. A fost și unul din oamenii de încredere al Ancăi Boagiu. Cariera lui Micu nu a fost lipsită de „asperități”.
Numele lui fost vehiculat în legătură cu contracte dezavantajoase semnate între CFR Marfă și operatorii de material rulant, care au contribuit la creșterea pierderilor companiei, potrivit unor surse consultate de EVZ. Faptul că Micu a beneficiat de sprijin politic din partea tuturor partidelor, i-a asigurat însă menținerea în funcții de conducere. Potrivit ziuanews.ro, George Micu ar fi de multă vreme unul din oamenii de încredere ai ministrului Relu Fenechiu.
Culisele scandalului Sophocleous - Fenechiu
Fosta conducere a CFR SA, asigurată de Dimitrios Sophocleous, în postură de director general și de Lucian Isar, în calitate de președinte al consiliului de administrație, alături de ceilalți membrii CA, a fost destituită de Relu Fenechiu pe motiv că planul de administrare întocmit pentru CFR SA nu a corespuns cerințelor ministerului.
Vechea echipă de management ar fi venit în fruntea companiei ca o cerință a unor instituții europene, respectiv a Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD). Potrivit surselor consultate de EVZ, BERD a acordat condiționat