LVMH, cel mai important jucător din industria de lux, care are în portofoliu branduri precum Louis Vuitton, Dior (modă), Tag Heuer (orologerie) sau Moet&Chardon (şampanie), a devenit singurul acţionar al retailerului de cosmetice Sephora România.
Anterior francezii erau în acţionariat împreună cu grecii de la Marinopoulos, care au mai investit pe piaţa locală în domenii precum cel al cafenelelor (Starbucks) sau cel al modei (Marks and Spencer şi Gap).
„LVMH a devenit unicul acţionar al Sephora în toate statele din zonă unde exista un joint-venture cu Marinopoulos, respectiv în Serbia, Bulgaria, România şi Grecia“, spune Roxana Rasu (35 de ani), directorul general al operaţiunilor Sephora în România, Serbia şi Bulgaria.
Pe piaţa locală Sephora deţine 26 de magazine cu afaceri de circa 35 de milioane de euro, în creştere cu circa 7,5 procente comparativ cu anul anterior, potrivit raportului companiei. Pentru acest an lanţul şi-a bugetat trei deschideri şi afaceri în creştere. „Dorim să ne menţinem rata de creştere din 2012“, spune Roxana Rasu.
Citiţi un interviu în ediţia de luni a Ziarului Financiar
LVMH, cel mai important jucător din industria de lux, care are în portofoliu branduri precum Louis Vuitton, Dior (modă), Tag Heuer (orologerie) sau Moet&Chardon (şampanie), a devenit singurul acţionar al retailerului de cosmetice Sephora România.
Anterior francezii erau în acţionariat împreună cu grecii de la Marinopoulos, care au mai investit pe piaţa locală în domenii precum cel al cafenelelor (Starbucks) sau cel al modei (Marks and Spencer şi Gap).
„LVMH a devenit unicul acţionar al Sephora în toate statele din zonă unde exista un joint-venture cu Marinopoulos, respectiv în Serbia, Bulgaria, România şi Grecia“, spune Roxana Rasu (35 de ani), directorul general al operaţiunilor Sephora în România, Serbia şi