Intr-o singura saptamana, doi sefi de la CFR si-au dat demisia, ridicand din nou semne de intrebare legate de succesul proiectului "manager privat la companiile de stat". Sa fie oare factorul politic decisiv in aceste situatii?
Presedintele Consiliului de Administratie (CA) al CFR Marfa, Mustafa Aysun, a demisionat, la mai putin de doua luni de la preluarea functiei, inainte de privatizarea propriu-zisa a companiei.
Conform unui comunicat remis Ziare.com, reprezentantii firmei sustin ca decizia lui nu are legatura cu presiunile politice sugerate de sursele din interior care au anuntat, joi, demisia, ci problemele personale.
"Aysun Mustafa si-a dat demisia din functia de presedinte si de membru al Consiliului de Administratie in data de 03.04.2013, respectiv 10.04.2013, din motive personale si nu sub presiunea vreunui factor politic, conform informatiilor publicate in anumite ziare, sub anonimatul unor surse neoficiale.
Membrii Consiliul de Administratie au luat act de decizia domniei sale, iar pentru buna desfasurare a activitatii societatii, tot in sedinta din 10.04.2013, domnul Liviu Radu, care detinea functia de membru, a fost numit presedinte al CA, in conformitate cu prevederile Legii 31/1990 privind societatile comerciale", se arata in informare.
Presedintele CA al CFR Marfa a demisionat, dupa doua luni
In plus, luni, Ministerul Transporturilor a respins planul de administrare propus de Consiliul de Administratie al CFR SA, ceea ce a dus la incetarea mandatului administratorilor. In consecinta, Dimitris Sophocleous a demisionat din functia de director general.
Fosta conducere a CFR SA a transmis ulterior un comunicat de presa in care a acuzat factorul politic ca este "disperat" sa nu piarda controlul unei companii de stat si a finantarilor europene.
Ulterior, George M