Fost director de marketing in companii importante romanesti ca Policolor, Murfatlar sau TVR, partener Trout & Partners pentru birourile din Bucuresti, Chisinau si Viena, Iulian Padurariu este antreprenor si locuieste la Viena, unde urmeaza cursurile de Professional MBA pe antreprenoriat si inovatie din cadrul WU Executive Academy. El este consultant de marketing asociat la agentia Marks din Bucuresti.
“Ideea de a urma un MBA a venit cam odata cu criza din 2008. Dupa studiile de management pe care le-am facut la ASE intre ‘91 si ‘96, am intrat relativ brusc, chiar din timpul facultatii, in campul muncii. Am gustat si din ce inseamna o multinationala, am lucrat si pentru o fosta fabrica de stat, dar am avut de-a face si cu spiritul antreprenorial extrem de oportunist din anii 2000. Oportunitatile acelei perioade m-au facut si pe mine sa trec in tabara antreprenorilor, deschizandu-mi propriul birou de consultanta de business in 2005”, spune Iulian Padurariu.
Timpul a trecut extrem de repede, insa evident ca odata cu declansarea crizei lucrurile au incetinit pana la amortire. Si chiar in acel moment, undeva in primavara lui 2008, s-a mutat cu toata familia la Viena. “Avantajul crizei a fost ca am castigat timp in loc de bani. Timp pe care am vrut sa-l folosesc pentru educatie si astfel in toamna lui 2009 m-am inscris in Viena la primul program de General MBA la care m-au atras doua lucruri: flexibilitatea programului si faptul ca se preda in engleza (si sunt de parere ca atata vreme cat toate publicatiile care conteaza in lumea de business sunt in engleza, nu are rost sa studiezi un MBA intr-o alta limba).
In opinia sa, cele mai de succes proiecte pe care le-a coordonat in ultimii ani s-au datorat neaparat imbinarii unei abordari practice de antreprenor cu teoria corporatista, inteleasa intr-adevar in cele mai mici detalii. Iar toate aceste succes