Între 19 și 26 aprilie, campania Uniunii Europene – “E dreptul tău! Acționează!”, vine în aeroporturile din Timișoara și București, pentru a le oferi pasagerilor informații utile despre drepturile pe care le au atunci când zborul lor este anulat sau întârziat, sau când întâmpină probleme în timpul călătoriei lor. Vineri, 19 aprilie, experți în drepturile consumatorilor vor oferi informații la centrul de informare din Aeroportul Internațional Timișoara Traian Vuia, iar între 23 și 26 aprilie, campania va fi prezentă în Aeroportul Internațional Henri Coandă București (între orele 10:00 și 16:00). Daniela Nane, ambasador al campaniei, se va alătura experților în Aeroportul Internațional Henri Coandă București, marți, 23 aprilie. “Vara este aproape, mulți dintre noi și-au ales deja destinația de vacanță și se așteaptă ca totul să decurgă conform planurilor. În cazul în care apar probleme în timpul călătoriei sau dacă suntem dezamăgiți de ceea ce găsim când ajungem la destinație, e bine să ne cunoaștem drepturile. Din acest motiv, experții sunt aici, pentru a explica pasagerilor din aeroport care le sunt drepturile în cazul în care zborul lor întârzie sau este anulat sau dacă pachetul de vacanță nu corespunde cu ceea ce li s-a promis. Pentru o vacanță fără griji, e bine să ne cunoaştem drepturile și să acționăm pentru ca ele să fie respectate", a declarat Daniela Nane.
Experții vor oferi pasagerilor care vizitează centrul de informare, detalii despre drepturile pe care le au în cazul în care apar probleme în legătură cu zborul lor sau cu pachetul de vacanță, precum: dacă ți se refuză îmbarcarea pentru că, de exemplu, au fost mai multe rezervări decât locurile din avion, deși ai făcut check-in-ul la timp sau dacă zborul tău este anulat, ai posibilitatea de a alege între transportul până la destinația finală, sau rambursarea costului integral al biletului sa