Burson-Marsteller este, fara indoiala, una dintre cele mai vechi si bine cotate companii de PR din lume, avand in Europa, Orientul Mijlociu si Africa o retea de 27 de birouri ce acopera 80 de piete. Burson-Marsteller Marea Britanie este cel mai reprezentantiv birou al companiei din Europa, Wall-Street.ro fiind prima publicatie romaneasca ce a fost invitata in sediul din Londra al companiei.
Infiintata in 1953, Burson-Marsteller era initial o companie cu un singur angajat. Ideea proiectului a venit in timpul unui mic dejun pe care Harold Burson si Bill Marsteller l-au luat in New York in 1946. In 1961 s-a deschis primul birou din Europa, la Geneva.
Pana in 1980, compania avea birouri multiple in Europa de Vest si deja se pregatea sa intre in Orientul Mijlociu si unele piete emergente. In 1983, Burson-Marsteller devenea cea mai mare companie de relatii publice din lume.
In prezent, firma ramane locul intai pe mai multe piete din lume si in top trei in majoritatea. Cu sediul in New York, Burson-Marsteller face parte din grupul WPP (listat pe bursa NASDAQ).
Este interesant faptul ca este una dintre primele agentii din lume care a integrat campanii digitale si social media in portofoliile clientilor.
“Clientii apeleaza la noi atunci cand miza este foarte mare – in perioade de criza economica, lansarea unui nou brand sau orice perioade de tranzitie si schimbari extrem de importante”, subliniaza, pentru Wall-Street.ro, Jared Foley, senior associate, Burson-Marsteller UK.
Burson-Marsteller a fost considerata in 2012 de catre revista PRWeek “cea mai buna agentie majora la care ai putea fi angajat”, datorita “oportunitatilor si sprijinului inegalabil”.
“Toti angajatii au un plan de dezvoltare bine pus la punct care ii ajuta sa isi atinga scopurile in cariera. Pe langa 6% contributie la pensie, protectie financiara si acces l