Obiectivele turistice ale României, între care Munţii Carpaţi, zona Porţile de Fier şi Delta Dunării, vor fi promovate în două episoade noi ale miniseriei "Wild Carpathia", o coproducţie a televiziunii internaţionale Travel Channel, care va cuprinde şi un nou interviu cu prinţul Charles.
Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, vineri, de către compania Scripps Networks Interactive, care deţine Travel Channel, miniseria "Wild Carpathia" va continua cu două episoade noi realizate cu sprijinul autorităţilor române din domeniul turismului.
Cele două noi episoade vor fi centrate pe Munţii Carpaţi, prezentatorul acestora urmând să fie tot Charlie Ottley, cel care a prezentat şi primul episod al acestei miniserii.
Ideea care a stat la baza scenariului noilor episoade a fost dezvoltată de The European Nature Trust/ Fondul European pentru Natură, o organizaţie înfiinţată în anul 2001 de Paul Lister, pentru a ajuta la păstrarea şi restaurarea ultimelor areale de sălbăticie şi a habitatelor degradate în Europa. Noile episoade vor fi produse de Almond Films.
Noile documentare vor continua să exploreze pădurile şi peisajele din Munţii Carpaţi şi vor prezenta interviuri cu localnici şi cu personalităţi care încearcă să contribuie la conservarea acestor regiuni.
"Mă bucur că am putut semna un contract atât de important pentru promovarea României în lume", spune, în comunicatul remis MEDIAFAX, ministrul delegat pentru IMM, Turism şi Mediu de Afaceri, Maria Grapini. "Sunt foarte optimistă cu privire la impactul pe care îl va avea acest proiect de promovare a României, care este făcut cu profesionalism de către echipele Travel Channel şi Almond Films. După ce am vizionat primul episod al documentarului «Wild Carpathia» m-am simţit mândră că sunt româncă", spune Maria Grapini.
Totodată, Maria Grapini îi mulţumeşte prinţului Charles pentru "promovarea