Desi perceperea umorului este un aspect subiectiv, anumite reclame TV sau clipuri comerciale au reusit sa starneasca amuzamentul in unanimitate. Reclame din anii '90 si pana in prezent, acestea sunt unele dintre cele mai ilare si pline de efect reclame realizate.
Ce parere ai despre ideea pentru o reclama TV precum cea pe care Evian a lansat-o in 2009: bebelusi animati, care, dupa ce beau apa minerala Evian, pot sa fie unii dintre cei mai buni patinatori? Ingenioasa idee a fost realizata de agentia franceza BETC Euro RSCG, iar la scurt timp de la lansare a devenit un hit, ajungand azi la mai bine de 47 de milioane de vizualizari pe internet.
Citeste mai mult pe feminis.ro.
Desi perceperea umorului este un aspect subiectiv, anumite reclame TV sau clipuri comerciale au reusit sa starneasca amuzamentul in unanimitate. Reclame din anii '90 si pana in prezent, acestea sunt unele dintre cele mai ilare si pline de efect reclame realizate.
Ce parere ai despre ideea pentru o reclama TV precum cea pe care Evian a lansat-o in 2009: bebelusi animati, care, dupa ce beau apa minerala Evian, pot sa fie unii dintre cei mai buni patinatori? Ingenioasa idee a fost realizata de agentia franceza BETC Euro RSCG, iar la scurt timp de la lansare a devenit un hit, ajungand azi la mai bine de 47 de milioane de vizualizari pe internet.
Citeste mai mult pe feminis.ro.