În 2013, ponderea tinerilor cu vârsta mai mică de 25 de ani a ajuns la 76% din numărul total al angajaţilor CGS în România, în creştere faţă de media anului precedent, când a fost de circa 70%. "Este greu pentru majoritatea studenţilor să se întreţină în facultate fără să muncească şi este greu pentru orice absolvent să nu îşi găsească un loc pe piaţa muncii. Să nu uităm că în România şomajul în rândul tinerilor sub 25 de ani a crescut de la circa 18-19% în urmă cu 4 ani la 23% în prezent, apropiindu-se deci de un sfert din forţa de muncă. Am încurajat întotdeauna în mod constant tinerii şi nu am ezitat să îi angajăm pe cei care nu au multă experienţă dar, în schimb, au anumite aptitudini şi, mai ales, au responsabilitate şi dorinţa de a munci. Orice companie (care poate face acest lucru) trebuie să sprijine angajarea tinerilor, întrucât altfel riscăm să "pierdem" o generaţie întreagă, care va intra şi va rămâne în cercul vicios al şomajului", a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager al companiei americane CGS, cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing din România.
"Specificul activităţii de outsourcing ne ajută să sprijinim tinerii, întrucât munca li se potriveşte foarte bine", a spus Vladimir Sterescu. Outsourcingul proceselor de business are două laturi principale - de back-office şi de front-office. Cea din urmă include toate activităţile ce presupun interacţiunea şi relaţiile directe cu clienţii: vânzări, suport tehnic, relaţii comerciale, plăţi etc, toate fiind acţiuni caracteristice unui contact center.
"Atât domeniile din care provin companiile-clienţi, cât şi pieţele pe care acestea activează necesită competenţe pe care le regăsim îndeosebi în rândul tinerilor", a precizat Vladimir Sterescu. CGS este o companie americană, aşa încât, în mod firesc, o mare parte din business-ul său provine de la companii din SUA, care au ca pieţe de