Patru maşini fabricate în anul 1939, un Bentley S1 din 1959, un Ford Mustang și un Cadillac El Dorado au fost vedetele unei parade a mașinilor de epoca ce a traversat Timișoara sâmbătă.
Italianul Aldo Rossi conduce un Bentley S1
Sursa: Adi Pîclișan
Cadillacul similar cu cel al Cruellei, expus la Timișoara
Sursa: Adi Pîclișan
Sursa: Adi Pîclișan
Proprietarul acestui Mercury roșu spune că întreținerea mașinii de epocă costă la fel de mult ca pentru oricare altă mașină
Sursa: Adi Pîclișan
Sursa: Adi Pîclișan
Sursa: Adi Pîclișan
Pe lângă Cadillacul vechi de 40 de ani și Bentley-ul asemănător cu cel al Cruelei de Ville, trei Dacii printre cele mai apreciate mașini vechi. ”Daciile de vârsta asta au ajuns o raritate”, explică unul dintre pasionații de mașini vechi. Proprietarii autovehiculelor timpului trecut au doar cuvinte de laudă despre bijuteriile lor pe roți. Și jură că nu le-ar vinde nici în ruptul capului.
Ovidiu Dabija a cumpărat un Cadillac El Dorado în 2009 şi a investit peste 25.000 de euro pentru a-l putea restaura. Se plimbă mai rar cu maşina fabricată în anul 1973. Ocazional mai câștigă un ban cu ea, închiriind-o la evenimente cu 100 de euro.
Un Bentley S1 al unui italian e considerată cea mai scumpă mașină de epocă din Timișoara. Aldo Rossi spune că lumea nu de pregătită să valorizeze o astfel de ”piesă”. A primit 40.000 de euro pe mașină și a refuzat să o dea. ”O plimb pe nepoţica mea cu maşina şi o mai închiriez, dar nu o vând pentru că vreau să o las moştenire. Mașina am cumpărat-o acum opt ani din Germania, dar provine din Marea Britanie”, ne-a spus Aldo Rossi. Bărbatul mai are în garaj o maşină decapotabilă veche, şi o motocicletă din 1952 aflată în restaurare.
17 iubitori de maşini de epocă şi-au expus, sâmbătă aut