Site-ul web al publicaţiei noastre a devenit unul dintre cele mai citite canale on-line de informare la nivel naţional, ajungând, în mai puţin de un an, în primele 20 de locuri ale categoriei Ştiri/mass-media din cadrul motorului de monitorizare a audienţelor web www.trafic.ro.
Stabilitatea şi performanţa ediţiei tipărite au generat în echipa „ring” dorinţa de deschidere către noi orizonturi şi, implicit, extinderea notorietăţii câştigate în Capitală către tot mai mulţi locuitori ai României. Ediţia electronică a ziarului „ring” a devenit o direcţie editorială importantă. Ne-am dorit să asigurăm o dinamizare şi o diversificare a informaţiilor oferite cititorilor noştri. Am preferat să păstrăm calitatea informaţiilor oferite de ediţia tipărită, însă ne-am axat şi pe creşterea cantităţii lor. Volumul informaţional atât de necesar populaţiei active, cu acces la internet, trebuia crescut considerabil, iar acest lucru putea fi posibil doar cu alocarea unui plus de resurse umane dedicate redacţiei on-line.
Povestea unei creşteri miraculoase
Pe 24 iunie 2012, www.ziarulring.ro era un site administrat editorial de două persoane. Pagina web oferea, în format electronic, în proporţie de 95%, acelaşi conţinut ca şi ediţia tipărită şi era vizionată, săptămânal, de aproximativ 23.000 de vizitatori unici. A doua zi, pe 25 iunie, patru redactori, doi editori, un fotograf şi un operator video formau noua Divizie On-line a ziarului „ring” şi începeau „lupta de cucerire” a publicului internaut la nivel naţional. Conţinutul editorial s-a diversificat semnificativ, iar redactorii Diviziei On-line au reuşit să ofere publicului exclusivităţi în timp real, anchete de interes naţional, reflectarea celor mai importante evenimente şi ştiri mondene, dar şi informaţii legate de viaţa de zi cu zi, lifestyle, sănătate, gastronomie sau timp liber. De