Volumul vânzărilor de bere ale Ursus s-au majorat cu 24 la sută în anul fiscal încheiat în luna martie a acestui an, comparativ cu perioada anterioară. Această evoluţie a fost susţinută, în principal, de brandul ieftin Ciucaş în noul ambalaj pet, lansat la sfârşitul anului precedent. Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller a revenit pe creştere după mai mulţi ani de scădere, în anul fiscal anterior, încheiat în martie 2012, vânzările de bere SABMiller în Romania înregistrând o scădere cantitativă cu 8 procente. SABMiller este prezent pe piaţa românească prin intermediul Ursus Breweries, care deţine unităţi de producere a berii la Buzău, Timişoara şi Braşov şi o unitate de producţie de capacitate mică la Cluj, deschisă în locul fostei fabrici.
Ursus, care are în portofoliu şi branduri precum Timişoreana, Ciucaş, Azuga sau Stejar, a avut în 2011 o cifră de afaceri de 1,1 miliarde de lei (261 milioane de euro) şi pierderi de 57,66 milioane lei (13,6 milioane de euro). La nivel de grup, veniturile au crescut cu 7 la sută anul trecut.
Ursus Breweries a lansat în acest an sortimentul Ursus Cooler, un nou produs pe piaţa mixurilor de bere din România. Noul produs va conţine bere în proporţie de 40 la sută şi limonadă în proporţie de 60 la sută. Noutatea este completată de faptul că Ursus Cooler este prima marcă românească din segmentul mixurilor de bere cu limonadă ce oferă şi varianta fără alcool. Astfel, încă de la începutul lunii aprilie 2013, produsul este disponibil pe piaţă în varianta cu alcool şi fără alcool, la sticle şi doze de 0.5 litri. Ursus Cooler fără alcool este prima lansare de acest fel în această categorie, compania continuând astfel o tradiţie îndelungată de inovaţii pe piaţa berii din România.
Volumul vânzărilor de bere ale Ursus s-au majorat cu 24 la sută în anul fiscal încheiat în luna martie a acestui an, comparativ cu