Patronii de pensiuni și hoteluri momesc clienții cu mese tradiționale, însă, sub reclama care promite alimente sănătoase, se ascund de multe ori produse din supermarket
Mulţi hotelieri preferă să se aprovizioneze de la supermarket, deoarece preţurile produselor tradiţionale sunt mai ridicate faţă de cele ale celor obţinute industrial. În schimb, ofertele pentru perioada pascală pun la bătaie mese copioase cu „produse tradiţionale”.
Andreea este unul din clienţii care au căzut în capcană. Anul trecut a plătit 2.000 de lei pentru un sejur de 5 nopţi la o agropensiune. „Într-o dimineaţă, i-am văzut cărând sacoşe cu cârnaţi şi carne de miel, cumpărate de la un supermarket din zonă, iar la masă ne-au spus că sunt făcute toate în casă”, mărturiseşte turista.
TOP 3 RECOMANDĂRILE EDITORILOR:
Reîntoarcerea la poporul PSD. Năstase a acaparat Congresul lui PontaEXCLUSIV. Polițista violată din Balș, păzită de mamă în spital. MOTIVUL NEBĂNUIT din spatele divorțului anunțat de soțEXCLUSIV EVZ. SCANDALUL „CASE PENTRU GENERALI”. Corneliu Dobriţoiu a vândut ilegal două case date de Armată
Unde mai găseşti mâncare sănătoasă
Cele mai mari şanse de a mânca produse tradiţionale făcute după cum scrie la carte le au turiştii care vizitează zone mai îndepărtate de marile oraşe, spune Traian Bădulescu, consultant în turism. „Cât de tradiţională e masa de Paşte, aceasta depinde de zonă. În Bucovina, Mărginimea Sibiului, Maramureş şi în Deltă chiar am simţit că mâncarea are gust autentic”, mărturiseşte acesta.
Umbrela „produs tradiţional” vinde foarte foarte bine, nu doar în România, ci şi în afară. Folosită mai ales în contextul Sărbătorilor Pascale, într-o ţară cu populaţie majoritar ortodoxă, aceasta reprezintă „un puternic atu de vânzare”, după cum ne-a declarat Razvan Pascu, consultant în turism.
În acest context, o soluţie ar fi ca turiştii