Revista “Sibiul Medical” din perioada interbelică abundă de reclame la produse farmaceutice, iar specialiştii spun că multe dintre fonturile utilizate atunci sunt folosite şi acum cu succes în publicitate. Medicamentele promovate erau din cele mai diverse, de la calmante sau remedii pentru cardiaci până la tratamente împotriva căderii părului.
În revista de specialitate cititorii descoperă o paletă largă de remedii, de la Dakrysol, recomandat pentru a preveni căderea părului, până la Neurosalvan, “produs original Paul Ehrlich, renumit în toată lumea ca cel mai desăvârşit remediu, ca cea mai puternică armă împotriva sifilisului”, produs în a cărui machetă de prezentare se aminteşte un aspect extrem de important, şi anume faptul că „preţul este considerabil redus”.
Spaţii mari ocupă şi machetele de prezentare pentru Campolon, „extract de ficat injectabil, pentru accelerarea reconvalescenţei şi ca adjuvant în tratamentul pentru îngrăşare” sau Klimaktron, cu „efect cauzal şi simptomatic asupra tulburărilor menopauzei, ca bufeurile de căldură, stările de excitaţie, sudaţiunile profuze, durerile de cap, insomnia”.
Alimentele Knorr – tonice, fotifiante şi de regim şi Eupaco Merck, „calamant repede”
Printre produsele promovate se numără şi alimentele Knorr, „tonice reconstituante, fortifiante şi de regim, pentru copii şi adulţi anemici, debili, reconvalescenţi, boli de stomac, ficat, rinichi, plămâni, vindecă repede!”, Perparin, „un nou alcaloid sintetic”, produs sută la sută românesc, care „are efect rapid, sigur, de lungă durată”, sau Atolysan care „constituie un medicament foarte activ al manifestărilor urinare”.
Pentru cei cu stări de anemie este recomandat Biotonicum, „mijlocul suveran pentru tratatrea stărilor anemice şi urmările lor”, cardiacii au la îndemână Lanaclarin „cardiotonic perfect stabil”,