E greu sa vezi partea plina a paharului cand iubita te paraseste in prag de nunta si iti lasa "mostenire" inelul de logodna cu diamante, pe care ai cheltuit o multime de bani. Insa un american a reusit sa transforme aceasta situatie intr-o afacere profitabila.
In incercarea sa de a-si vedea de viata dupa acest incident nefericit, Josh Opperman a decis sa vanda inelul de logodna, in speranta ca va recupera o buna parte din suma de 10.000 de dolari pe care a cheltuit-o pentru cea care trebuia sa-i fie sotie.
Insa magazinele de specialitate i-au oferit doar 35% din aceasta suma, fapt ce l-a enervat la culme pe Opperman, care s-a decis in 2007 sa infiinteze magazinul online I Do Now I Don't, special gandit pentru vanzarea inelelor de logodna la mana a doua, scrie Entrepreneur.com.
In prezent, afaceristul sustine ca are un volum de vanzari mai mare ca oricare alt site de profil.
"Cel mai probabil, succesul se datoreaza notorietatii pe care o avem in randul internautilor", a precizat Opperman, care sustine ca increderea oamenilor este cel mai mare atu al companiei.
Conform sursei citate, cand se face o achizitie prin acest site, banii nu sunt livrati decat dupa ce articolul respectiv ajunge la sediul din New York si este verificat de un specialist.
"In acest mod, este imposibil sa fii pacalit", afirma Opperman.
Site-ul nu percepe taxa pentru anunturile publicate, insa retine 15% din pretul de vanzare. Cu toate acestea, proprietarul obtine 40-60% din valoarea initiala a obiectului. In plus, este oferita chiar si o garantie de 10 zile.
I Do Now I Don't are in medie 325 de anunturi noi pe luna si 150 de tranzactii, generand vanzari de aproximativ 200.000 de dolari. Site-ul si-a extins domeniul de lucru, astfel ca nu vinde doar inele de logodna, ci si alte bijuterii si chiar rochii