“Ce aţi făcut în ultimii cinci ani?” devenise, la începutul anilor ’90, o întrebare-clişeu repetată la nesfârşit pe post de contraargument sau atac direct la persoană. Pe atunci avea alte conotaţii. Astăzi, biografia ultimilor cinci ani este echivalentul succesului, al puterii de adaptare şi al managementului fructuos. Această jumătate de deceniu a fost, fără doar şi poate, marcată de termenii “criză” şi “recesiune”. În ultimii cinci ani, “ring” s-a născut, a crescut şi s-a maturizat, devenind cel mai citit ziar quality din Capitală.
În ultimii cinci ani i-am informat, zi de zi, pe bucureşteni. În ultimii cinci ani am reuşit să demonstrăm că “gratis” înseamnă şi “calitate”. Acesta a fost pariul nostru de la început. În tot acest timp, zeci de ziare au dat faliment sau au renunţat la varianta tipărită. În aprilie 2008, topurile În domeniul mass-media erau total schimbate. Pe atunci, coloşi de presă “tăiau şi spânzurau” după bunul plac. Astăzi, cititorul este mult mai important decât jurnalistul. Cititorul decide ce este bun, ce este interesant, ce merită povestit sau împărtăşit.
Tiraj 100.000, numărul cititorilor, în creştere
“ring” a început în forţă, cu un tiraj semnificativ, 100.000 de exemplare, rămas neciuntit, dar numărul celor care ne urmăresc a crescut de la an la an. Astăzi, conform celor mai recente studii SNA (Studiul Naţional de Audienţe) realizate de BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor), singura instituţie abilitată să facă aceste măsurători, 125.000 de oameni citesc, zilnic, “ring”. Această cifră ne-a propulsat, în Bucureşti, într-un top al ziarelor quality, direct pe primul loc.
Cel mai citit cotidian local din România
De asemenea, “ring” a câştigat, la diferenţă mare, cursa pentru “cel mai citit cotidian local din România”, cu aproape jumătate mai mulţi cititori decât publicaţ