Reabilitarea tronsonului Rovinari-Bumbeşti Jiu pare să fie urmărită de ghinion. După ce o firmă din Ungaria a luat milioane de euro şi a plecat, lăsând drumul plin de gropi timp de cinci ani, acum consorţiul format din două firme spaniole şi o firmă românească a amânat de mai multe ori începerea lucrărilor. Preşedintele CJ Gorj, Ion Călinoiu, se teme de o nouă ţeapă. Îl linişteşte însă şeful de la Drumuri Naţionale, Ion Tudor, care îi transmite că pe DN 66 se lucrează, dar... pe calculator.
Spaniolii au început verbal lucrările de reabilitare a DN 66, tronsonul Rovinari-Bumbeşti Jiu, de la sfârşitul lunii martie, aşa cum au anunţat reprezentanţii CNADNR, prezenţi la Târgu Jiu în urmă cu aproximativ o lună. La doar câteva săptămâni de la semnarea contractului, consorţiul care a câştigat licitaţie pare să procedeze în mod similar cu ungurii, aceştia din urmă luându-şi tălpăşiţa după ce au încasat milioane de euro pentru mai puţin de 5% din lucrări. Spaniolii au amânat de mai multe ori începerea lucrărilor, ultimul termen fiind săptămâna trecută. Cu toate acestea, abia ieri s-au făcut demersuri pentru predarea-primirea amplasamentului.
Autorităţile judeţene se tem ca nu cumva să se repete situaţia anterioară, spaniolii nedând dovadă de seriozitate. „Ne-au dat ţeapă de săptămâna trecută, când au anunţat că încep lucrările. Au venit abia astăzi pentru predarea-primirea amplasamentului pe DN 66, tronsonul Rovinari-Bumbeşti Jiu. Sper să fie vorba despre o carenţă în organizare. Am luat legătura cu conducerea CNADNR şi le-am spus că am fost minţiţi ani de zile de către unguri, nu mai vreau să fim minţiţi din nou”, a declarat Ion Călinoiu, preşedintele Consiliului Judeţean Gorj, ieri, în cadrul unei conferinţe de presă.
Valoarea proiectului de reabilitare a tronsonului Rovinari-Bumbeşti Jiu este de aproximativ 118 milioane de RON, licitaţia fiind câştiga