De săptămâna viitoare, pe strada Hărmanului, în zona podului mic de la intersecţia cu Fundătura Hărmanului, vor fi impuse unele restricţii de viteză, ţinând cont că acesta va intra în reparaţii capitale. Lucrările ar urma să dureze şase luni, din momentul în care lucrarea a fost predată constructorului, respectiv de vinerea trecută.
Realizat în anii 1960 podul care traversează calea ferată a ajuns într-un stadiu avansat de degradare: trotuarele sunt put şi simplu dărâmate pe margine lipsind şi porţiuni din balustrade, astfel că riscul de accidente este iminent, hidroizolaţia este afectată, iar structura de rezistenţă este şi ea slăbită. Ţinând cont că este o zonă de tranzit, reparaţiile erau imperios necesare. Licitaţia a fost câştigată de firma braşoveană Conforest, pentru suma de 1.258.500 de lei, fără TVA. Podul mic de pe strada Hărmanului are o lungime de 35,7 metri, iar Primăria estimase lucrările de reparaţii la aproximativ 4,4 milioane de lei.
Lucrările care se vor face constă în intervenţii complexe de infrastructură, suprastructură şi terasamente, precum şi în reconfigurarea lăţimii trotuarelor şi a părţii carosabile. Reparaţiile se vor face pe rând, pe o singură cale, pentru a nu afecta traficul în zonă, însă atunci când se va impune se va restricţiona traficul şi pe câte o bandă de circulaţie.
De săptămâna viitoare, pe strada Hărmanului, în zona podului mic de la intersecţia cu Fundătura Hărmanului, vor fi impuse unele restricţii de viteză, ţinând cont că acesta va intra în reparaţii capitale. Lucrările ar urma să dureze şase luni, din momentul în care lucrarea a fost predată constructorului, respectiv de vinerea trecută.
Realizat în anii 1960 podul care traversează calea ferată a ajuns într-un stadiu avansat de degradare: trotuarele sunt put şi simplu dărâmate pe margine lipsind şi porţiuni din balustrade, astfel că riscul de acci