McDonald’s reacţionează prompt la declinul vânzărilor. Conducerea lanţului de restaurante a anunţat că va introduce în meniuri trei noi produse pe piaţa din Statele Unite ale Americii.
Lanţul american de restaurante tip fast-food, McDonals’s încearcă să îşi revitalizeze vânzările introducând pe piaţa din SUA trei produse noi, a anunţat CEO-ul companiei Don Thompson, citat de BusinessInsider. Compania a raportat un declin al vânzărilor cu 1,2% faţă de anul anterior, pe seama incertitudinilor economice din America.
Primul produs anunţat de Thomson este deja popular în Europa fiind considerat de consumatori mai sănătos decât celebrul burger cu cartofi prăjiţi. Este vorba despre Premium McWraps, pe care angajaţii din headquarter-ul McDonald l-au denumit “nimicitorul de Subway (concurentul McDonald’s n.red)” şi care va fi comercializat sub mai multe variante : pui cu şuncă, pui chili dulce sau pui şi vită.
Egg White Delight va fi al doilea produs pe care lanţul de restaurante tip fast food îl va introduce cu gândul de a atrage clienţii preocupaţi de sănătate şi controlul greutăţii. Acesta este varianta fără gălbenuş a popularului Egg McMuffin, având cu 40 mai puţine calorii decât varianta iniţială. De asemenea, sandvişul este făcut cu cheddar alb în loc de cheddar galben.
Mai mult pe Economica.net
McDonald’s reacţionează prompt la declinul vânzărilor. Conducerea lanţului de restaurante a anunţat că va introduce în meniuri trei noi produse pe piaţa din Statele Unite ale Americii.
Lanţul american de restaurante tip fast-food, McDonals’s încearcă să îşi revitalizeze vânzările introducând pe piaţa din SUA trei produse noi, a anunţat CEO-ul companiei Don Thompson, citat de BusinessInsider. Compania a raportat un declin al vânzărilor cu 1,2% faţă de anul anterior, pe seama incertitudinilor economice din America.
Primul produs anunţat d