Magazinul redeschis de Orange la finalul lui martie in centrul comercial Baneasa Shopping City din Bucuresti si-a majorat vanzarile cu circa 30-40% in primele doua saptamani dupa reamenajare, a declarat pentru Wall-Street.ro, Claudiu Dragomir, director de vanzari si distributie in cadrul companiei de telecomunicatii.
In urma reamenajarii care a costat circa 150.000 de euro, suprafata magazinului a crescut de la 100 de metri patrati la 150. In acest magazin, in care lucreaza opt angajati, intra in jur de 40.000 de vizitatori pe luna.
Magazinul este primul in care este folosit conceptul “Asculta si vezi”, adica cuprinde doua puncte de atractie denumite “vezi” si “auzi”. Mai exact, sunt expuse produse compatibile cu aceste denumiri, precum terminale cu camere foto performante, aparate foto, casti, difuzoare sau alte accesorii pentru muzica. Unitatea din Baneasa pune foarte mult accentul pe elementele de stil/moda si comercializeaza peste 500 de accesorii, printre care si accesorii realizate in parteneriat cu companii precum Musette, Accessorize sau Kenzo.
"Este foarte posibil sa folosim acest concept si pe viitor. Dar intai trebuie sa-l evaluam, iar, in general, o astfel de evaluare se face dupa 3-6 luni”, explica Dragomir. Au o retea de 708 magazine. Mai deschid 25 de magazine in franciza Orange are o retea de 708 magazine, dintre care 94 sunt magazine proprii, 219 in franciza si 395 prin parteneri. Cel mai mare partener al Orange este retailerul EuroGSM, care o retea de 117 magazine.
De asemenea, Orange mai are 3 magazine proprii de tip chiosc, insa acestea sunt de dimensiuni mai mici.
Din intreaga retea de peste 700 de unitati, circa 180 sunt in zona rurala.
“Anul acesta vrem sa ne consolidam pozitia si relatia cu partenerii. Reteaua trece printr-un proces de optimizare care ar putea inseamna inclusiv inchideri sau relocari