Conducerea Complexului Energetic Oltenia a luat o decizie surprinzătoare în ceea ce priveşte confortul şefilor şi, totodată, bunăstarea unor firme care făceau „taximetrie de lux” pentru producătorul de energie. Astfel, pentru prima dată după ani de zile, autoturismele de teren 4X4, folosite de şefii din Sucursala Divizia Minieră şi Sucursala Electrocentrale Turceni, nu vor mai fi închiriate, ci cumpărate. Procedura, deşi la prima vedere, mai scumpă decât chiria practicată până acum, este extrem de avantajoasă pe termen lung, adică după 3 ani, când preţul de achiziţie este similar cu chiria pe aceeaşi perioadă.
Transportul confortabil al şefilor din CE Oltenia prin cariere sau între subunităţi a fost întotdeauna, pe vremea când compania încă nu se constituise, o sursă bună de stors bani. Jeepuri de lux, bolizi de 3.000 de cmc şi şoferi mereu la dispoziţie, evident, totul pe cheltuiala fostelor societăţi care au fuzionat în CEO, sunt doar câteva exemple de facilităţi pentru care firme mai mult sau mai puţin cunoscute pe plan local au încasat bani grei. De la începutul anului, managerul Complexului Oltenia spunea că va face în aşa fel încât să fie „strânsă cureaua” la aceste cheltuieli, invocând că se plătesc foarte mulţi bani pe nişte servicii care ar trebui internalizate. Cum nu era prima dată când se promitea acest lucru, a fost destul de greu de crezut că promisiunea se va materializa, speranţele patronilor de firme furnizoare că vor da în continuare maşini de lux pentru şefii companiei fiind destul de mari. Din iunie, parc propriu de maşini de teren
Asta până săptămâna trecută, vineri, când Complexul Energetic Oltenia a publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice un anunţ că din iunie doreşte să îşi facă propriul parc auto pentru directorii companiei de la două subunităţi, respectiv de la Divizia Minieră şi de la Sucursala Electrocentrale Tu