Twitter este cel mai recent jucător care va intra pe piaţa de servicii muzicale de streaming
Servicii precum Spotify şi Pandora se află acum în plină expansiune prinzând cel mai bine în rândul adolescenţilor
Apple, Google şi Twitter au anunţat că îşi vor lansa propriile servicii de muzică
În momentul în care veţi citi acest articol, este posibil ca Twitter să-şi fi lansat deja serviciul de streaming audio online. Ei vor avea o mulţime de concurenţi - unele dintre cele mai mari nume dintre companiile tech din lume.
După zile de speculaţii, Twitter, a lansat, vinerea trecută, o pagină web pentru Twitter Music.
Desigur, a fost o pagină care nu făcea nimic, însă semnalul trimis a fost destul de clar, atât de speculatul serviciu de streaming audio pe cale să devină realitate.
Rapoartele preliminare sugerează că serviciul va permite utilizatorilor să asculte melodiile care sunt cele mai populare pe Twitter şi pe Web, notează CNN. Şi acesta ar fi doar unul dintre multele servicii muzicale de streaming care au fost anunţate să apară în viitorul apropiat.
Şi nu este vorba doar de companii cu nume precum Grooveshark, Google, Apple şi Microsoft sunt printre cei mai importanţi jucători în prezent din această piaţă.
Şi acum vine întrebarea de curiozitate. De ce atât de mulţi titani ai internetului vor să intre pe această piaţă? Răspunsul este unul simplu: pentru bani.
Streaming-ul online, prin care utilizatorii ascultă muzică, fie gratuit sau plătind o taxă lunară, este forma cea mai rapidă de creştere a muzicii ascultate, potrivit rapoartelor din industrie.
Potrivit raportului anual al RIAA (Recording Industry Association Of America), o asociaţie din S.U.A. care reprezintă cea mai mare parte a industriei muzicale şi care este responsabilă de certificarea vânzărilor-record din Statele Unite ale Americii, a declarat