Ford România a început luni producţia de serie a noului motor EcoBoost de 1,5 litri la uzina din Craiova, propulsor care va fi livrat mai întâi pe piaţa chineză.
Motorul ecoBoost de 1,5 litri este al doilea motor construit la uzina de motoare din Craiova, în care Ford a investit peste 230 milioane euro, precedentul fiind EcoBoost de 1 litru, lansat în producţie acum un an.
Ford estimează că EcoBoost de 1,5 litri şi EcoBoost de 1 litru vor genera ponderi similare în totalul producţiei din acest an.
Noul motor va fi livrat mai întâi pe piaţa chineză pe noul Ford Mondeo şi ulterior va echipa modelul Fusion în America de Nord în cursul acestui an, respectiv noul Mondeo în Europa.
Uzina de motoare de la Craiova are în prezent aproximativ 1.000 de angajaţi, care lucrează în două şi trei schimburi.
Constructorul auto american produce la Craiova şi autovehiculul B-Max.
Reprezentanţii companiei nu au avansat estimări legate de nivelul producţiei de motoare şi de maşini din acest an la uzina din Craiova, precizând că aceasta va fi influentaţată de evoluţia cererii.
În prezent, Ford România produce în jur de 1.000 de motoare şi 365-370 de maşini zilnic.
Ford România a început luni producţia de serie a noului motor EcoBoost de 1,5 litri la uzina din Craiova, propulsor care va fi livrat mai întâi pe piaţa chineză.
Motorul ecoBoost de 1,5 litri este al doilea motor construit la uzina de motoare din Craiova, în care Ford a investit peste 230 milioane euro, precedentul fiind EcoBoost de 1 litru, lansat în producţie acum un an.
Ford estimează că EcoBoost de 1,5 litri şi EcoBoost de 1 litru vor genera ponderi similare în totalul producţiei din acest an.
Noul motor va fi livrat mai întâi pe piaţa chineză pe noul Ford Mondeo şi ulterior va echipa modelul Fusion în America de Nord în cursul acestui an, re