Compania a introdus un nou instrument de marketing care va ajuta publicitarii să ajungă la publicul-ţintă
Astfel, dacă veţi scrie pe reţeaua de socializare că vă este foame, s-ar putea să fiţi servit cu o reclamă la McDonald's
Twitter extinde instrumentele pentru marketing disponibile pe reţeaua de socializare, introducând o facilitate care va permite agenţiilor de publicitate să ajungă la utilizatori pe baza cuvintelor-cheie din postările acestora, scrie Bloomberg.
Astfel, dacă veţi scrie pe reţeaua de socializare că vă este foame, s-ar putea să fiţi servit cu o reclamă la McDonald's.
Targetarea în funcţie de anumite cuvinte-cheie permite companiilor să realizeze promoţii personalizate, în funcţie de conţinut, potrivit unui anunţ al Twitter.
Serviciul are ca scop creşterea relevanţei anunţurilor, mai degrabă creşterea decât numărul de promoţii care apar alături de actualizări ale utilizatorilor platformei.
Twitter, companie care vizează pentru 2014 venituri de 1 miliard de dolari, adaugă instrumente pentru a ajuta marketerii să îşi adapteze promoţiile pentru utilizatori în funcţie de interesele acestora.
Debra Aho Williamson, analist în cadrul firmei de cercetare Emarketer, spune că noua modalitate prin care companiile se pot promova pe Twitter creşte posibilitatea ca reclamele să conducă la achiziţii. "Twitter este reţeaua pe care oamenii postează informaţii în timp real", a explicat aceasta, într-un interviu.
Ea a explicat că prin faptul că se permite publicitarilor să targheteze după ceea ce scriu utilizatorii în postările lor face ca aceste companii să fie mai aproape de intenţia de cumpărare.
Reclamele sunt mult mai eficiente
Reclamele bazate pe informaţii din postări pot fi mult mai eficiente decât alte forme de promovare pe reţeaua de socializare, a afirmat Kevin Weil, director în c