Spaniolii contractaţi să reabiliteze Drumul Naţional 66 au început cu stângul. Deşi lucrările trebuiau să debuteze de marţi, 16 aprilie, consorţiul româno-spaniol nu a demarat acţiunile pentru repararea şoselei care trebuia reabilitată din anul 2007 de o altă firmă. Preşedintele Consiliului Judeţean Gorj, Ion Călinoiu, a luat imediat legătura cu Mircea Pop, directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, pentru ca situaţia să fie clarificată, iar lucrările să demareze cât mai curând. Constructorul, somat să înceapă lucrările
Tronsonul de drum Rovinari-Bumbeşti-Jiu trebuia să intre într-un program de reabilitare de săptămâna trecută, însă constructorul nu a luat în seamă clauzele contractului şi a amânat reparaţiile. „Sigur că am luat legătura atât cu reprezentanţii firmei spaniole, dar şi cu directorul CNADNR, pentru că nu ne mai permitem să mai păţim încă o dată ce s-a întâmplat cu firma maghiară care a luat banii şi nu a mai realizat lucrarea. Chiar luni a avut loc o întâlnire cu constructorul pentru a i se aduce la cunoştinţă că trebuie să se pună pe treabă cât mai curând, mai ales că vremea ne permite acest lucru”, a precizat Ion Călinoiu, preşedintele Consiliului Judeţean Gorj.
Contract de 200 milioane lei
Firma care trebuie să asigure reabilitarea tronsonului de drum Rovinari-Bumbeşti-Jiu este Comsa Sau, o companie aflată în afiliere cu firma română Corporate Management Solutions. Durata de implementare a contractului este de 18 luni, cu o garanţie a drumului de 24 de luni. Constructorul şi-a asumat obligaţia de a repara o porţiune de 44 de kilometri de şosea pentru un contract ce are o valoare de 197,6 milioane de lei fără TVA. Finanţarea pentru această lucrare este asigurată de Banca europeană de Investiţii şi Guvernul României.
Spaniolii, pe urmele maghiarilor?
Drumul Naţional 66, pe tronsonul Rovinari-Bumbeşt