Romtelecom, Penny Market şi Nivea ocupă primele poziţii în topul celor mai vizibile branduri în publicitate, potrivit monitorizării mediaTRUST.
În clasamentul celor mai promovate branduri, realizat în funcţie de numărul de apariții publicitare pe canalele media, Romtelecom se află pe primul loc cu 4.193 de reclame (TV, radio, presa scrisă), cu un buget, la rate card (fără discouturi), de 9,1 milioane de euro, urmat de Penny Market cu 3.963 reclame şi un Rate Card de 7 milioane de euro. Nivea a înregistrat 3.916 de reclame, având un Rate Card de 6 milioane euro.
Printre cele mai promovate branduri se numără şi Nurofen (3.879), Orange (3.673), voyo.ro (3.150) și Adria (3.073) etc.
În ceea ce priveşte distribuţia reclamelor pe canalele media, observăm că vizibilitatea brandurilor este mai puternică pe posturile TV, urmate de radiouri și presa scrisă.
Romtelecom a înregistrat cele mai multe difuzări la B1 TV (526 spoturi), Antena 3 ( 429) şi Antena 1 (401). Printre posturile de radio cu cele mai multe reclame difuzate sunt Pro FM (70 de reclame), Kiss Fm (69) și Radio Zu (67).
Penny Market a avut cea mai mare vizibilitate la posturile TVR 2 (423 reclame), România TV (385) şi Kanal D (423 reclame). Radiourile ce cele mai multe reclame difuzate sunt Pro FM (165), Europa FM (158) și Kiss FM (150 reclame). Click a pubilcat 4 reclame, în intervalul analizat, iar Libertatea, una.
Brandul Nivea a fost cel mai mult vizibil la posturile de televiziune Antena 2 (543 spoturi), Prima TV (469) şi Kiss Tv (361), precum și în presa scrisă, 28 reclame în Gazeta Sporturilor, 4 în Story și 4 în Glamour.
European Drinks, Procter&Gamble şi Reckitt Benckiser sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în media, în luna martie, potrivit mediaTRUST.
În clasamentul celor mai activi advertiseri, realizat în funcţie de numărul de spoturi publi