Launcher-ul Facebook Home a fost lansat de curând şi a ajuns deja la 500.000 de descărcări. Utilizatorii s-au înghesuit să-l descarce, dar acest lucru nu înseamnă că au fost şi mulţumiţi de el.
Facebook a lansat la nivel internaţional acest soft care se pune peste Android-ul clasic şi permite integrarea Facebook în totalitate. Astfel, ecranul devine flux de ştiri, cu pozele prietenilor, Facebook Messenger e mult mai bine integrat, iar totul se învârte în jurul universului reţelei sociale.
Comparativ cu cifrele reţelei sociale, care a ajuns la un miliard de utilizatori, 500.000 de descărcări sunt încă puţine, dar vorbim aici doar de utilizatori mobili cu Android, doar pe anumite dispozitive care suportă Facebook Home. Cifrele cu adevărat relevante vor fi cele despre care nu vorbeşte nimeni: câţi utilizatori activi va avea Facebook Home în următoarea perioadă.
Pentru a compara aplicaţia Facebook Home cu altele deţinute de Facebook, programul principal are peste 100 de milioane de descărcări, iar atunci când Instagram a ajuns pe Android a fost descărcat de peste un milion de ori în doar 24 de ore. Cu toate acestea, Facebook Home poate fi numit o superaplicaţie, care este greu de digerat.
Ce spun oamenii în magazinul Google
Facebook Home nu ar trebui judecat în cifre simple de download, ci în reacţia utilizatorilor. Iar ceea ce se poate vedea pe Google Play nu este îmbucurător pentru reţeaua lui Mark Zuckerberg.
Facebook Home are un rating de 2,2 stele din 5, dintr-un număr total de 11.253 de voturi date în clipa în care am scris articolul. Iar părertile românilor sunt diverse.
Despre Facebook Home am scris şi noi, iar ceea ce a trăit colegul meu Răzvan Băltăreţu puteţi citi accesând acest link.
Facebook Home | Create infographics