Grupul Carrefour are onoarea de a anunța lansarea site-ului carrefour-online.ro, primul său magazin online din România, luni 15 aprilie.
Pentru moment în versiune beta, site-ul se adresează locuitorilor din București și zone limitrofe care doresc să economisească atât bani, prin achiziționarea produselor la preț de hypermarket, cât și timp și energie prin utilizarea serviciului de livrare la domiciliu.
„Căutăm mereu soluții pentru îmbunătățirea experienței de cumpărături a clienților noștri. Dacă în 2001 am fost primul hypermarket deschis în România, acum avem bucuria de a fi odată în plus inovatori, prin introducerea acestui tip de magazin virtual în țară.” a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing al Carrefour România.
„Suntem încrezători că răspunsul la noul site va fi unul pozitiv. Suntem deschiși sugestiilor venite din partea publicului, serviciul fiind în permanență îmbunătățit pentru a se ridica la standardele de calitate cu care clienții Carrefour s-au obișnuit deja” a declarat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour România.
Clienții pot alege dintr-o gamă variată de peste 7000 de produse din categoriile alimente (inclusiv produse proaspete), produse cosmetice, produse de igiena casei si altele, la preț de hypermarket, într-un format de site intuitiv și informativ.
Comenzile se pot face cu maxim trei zile în avans de la data livrării, excepție făcând zilele de duminică și sărbători legale când serviciul de curierat nu este activ.
Acesta este cel mai complex proiect IT dezvoltat vreodată de Carrefour România, aflat la intersecția dintre 6 sisteme informatice distincte: Carrefour, Carnation Group, Meti Logiciels et Services, Pay U, Fan Courier și RBC – acum complet integrate – plasând astfel compania noastră în prim planul dezvoltării de comerț online și tehnologie din această țară.
Cu peste 9.900 d