Producătorul francez de articole de lux "Hermes International" SCA şi-a majorat cu 10% vânzările în primul trimestru din acest an, în baza cererii pentru îmbrăcăminte, care a compensat ritmul mai lent consemnat în sectorul produselor din piele, respectiv declinul de pe segmentul ceasurilor.
Vânzările companiei au ajuns la 856,8 milioane de euro (1,1 miliarde dolari), în vreme ce analiştii preconizau 854 milioane de euro. Dacă se exclud fluctuaţiile de curs valutar, vânzările "Hermes" au sporit cu 13% în perioada de raportare. În Asia, avansul vânzărilor a fost de 14%, în Europa - de 12%, iar în America - de 11%.
Pe segmente, vânzările de articole din piele, care reprezintă cea mai mare sursă de venit a "Hermes", au crescut cu 7,3%, aproape jumătate din nivelul consemnat în anul precedent. În domeniul hainelor şi accesoriilor, vânzările au sporit cu 18%, iar în sectorul parfumurilor - cu 18%.
Pe întregul an curent, compania franceză estimează un avans al vânzărilor sale totale de aproape 10%.
ALINA VASIESCU Producătorul francez de articole de lux "Hermes International" SCA şi-a majorat cu 10% vânzările în primul trimestru din acest an, în baza cererii pentru îmbrăcăminte, care a compensat ritmul mai lent consemnat în sectorul produselor din piele, respectiv declinul de pe segmentul ceasurilor.
Vânzările companiei au ajuns la 856,8 milioane de euro (1,1 miliarde dolari), în vreme ce analiştii preconizau 854 milioane de euro. Dacă se exclud fluctuaţiile de curs valutar, vânzările "Hermes" au sporit cu 13% în perioada de raportare. În Asia, avansul vânzărilor a fost de 14%, în Europa - de 12%, iar în America - de 11%.
Pe segmente, vânzările de articole din piele, care reprezintă cea mai mare sursă de venit a "Hermes", au crescut cu 7,3%, aproape jumătate din nivelul consemnat în anul precedent. În domeniul hainelor şi accesoriilor, vâ