N-am mai vorbit de mult despre clanul publicitarilor, aşa cum e poetic numită gruparea formată din Gheorghe Falcă, Ovidiu „Happy Meal“ Moşneag, autointrodusul Verbiţă şi încă un primar mic şi un deputat mare despre care încă nu spunem nimic, până nu adunăm probele. Însă dacă n-am vorbit de ei, nu înseamnă că aceştia nu lucrează în continuare la fel de „curat“ pentru ideea de a pune mâna pe întreaga piaţă de publicitate stradală din Arad.
Cât timp Gogu Falcă şi Happy Meal Moşneag credeau că am uitat de ei, şopârla a săpat adânc în subsolurile pieţei publicitare şi a aflat că echipa managerială a oraşului pregăteşte campania furibundă pentru titlul de „Capitală Culturală Europeană 2021“, bineînţeles, cu sprijinul firmelor Armedia Group sau Webo, firme care deja lucrează la greu cu instrumentele primăriei. De unde ştim noi acest lucru? Păi, mai zilele trecute, o firmă importantă din Bucureşti a dorit să închirieze nişte spaţii publicitare care aparţin Primăriei Arad. Spaţii pentru care banii ar trebui să intre la bugetul local. Când a sunat la Primărie, reprezentantul firmei respective a avut surpriza să constate că e direcţionat spre … Armedia Group, o firmă de apartament, care n-are (cel puţin nu ştim noi) nici locaţii pentru publicitate în Arad, nici utilaje necesare pentru producţia publicitară, nici angajaţi mai mulţi de unu. În schimb are sprijinul unei cete de politicieni care se află în spatele acestei firme şi care, iată, îi pune la picioare bunurile arădenilor, pentru ca firma să se dezvolte şi să ajungă la o cifră de afaceri care să o ajute să pună mâna ilegal pe toată publicitatea din Arad.
Iar ca banii să fie cât mai mulţi, urmează campania furibundă pentru „Arad-Capitală Culturală Europeană 2021“. Urmează să fie aruncaţi pe geam zeci de miliarde de lei, pe spectacole, publicitate, evenimente şi tot felul de kitsch-uri marca Gogu Falcă, car