Este un nou produs pe care l-a primit un zărneştean la automatul de cafea din incinta Spitalului de Copii. Omul a avut un şoc în momentul în care a văzut insectele în pahar şi a plecat rapid la OPC, unde a depus o reclamaţie. Reprezentanţii spitalului de copii spun că vor rezilia contractul cu firma care a adus aparatele în unitatea medicală. Conducerea Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului a făcut mai multe controale şi a descoperit că nu este singurul caz din oraş. În continuare se fac cercetări.
Ceai din holul spitalului
Zărneşteanul Gheorghe Mogoş i-a cumpărat copilului un ceai de la automatul din holul unităţii medicale. „În momentul în care am retras paharul am constatat că e plin de furnici, normal că am avut un şoc, m-am dus la fata de la birou de la intrare, care mi-a spus să merg la Protecţia Consumatorului”, ne-a declarat Gheorghe Mogoş. „Ştim că noi avem un contract cu dânşii, am pus aparatele aici pentru că era firesc ca la intrarea în spital să poţi să-şi iei un ceai, o cafea, dar conform contractului firma s-a angajat că-şi întreţine aparatul. Ce au în aparat şi ce le intră acolo noi nu putem şti, dar ştiu că există nişte aparate şi nişte punţi de izolare. În condiţiile în care dânşii nu sunt în stare să pună o treabă corectă vom renunţa la contract şi îi vom ruga să-şi ridice aparatele de aici, pentru că dacă intră insecte aici, intră şi în spital֊”, a declarat dr. Marcel Albean, director medical Spitalul de Copii Braşov.
Nici „picioruş” de furnică
Reprezentanţii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului au verificat mai multe automate de cafea. „Mai sunt în oraş astfel de reclamaţii, care sunt în curs de cercetare, oamenii au reclamat exact acelaşi lucru. Firmele au obligativitatea de a preveni astfel de situaţii”, ne-a spus Sorin Susanu, comisar şef ANPC regiunea centru Braşov
Este un nou produs pe care l-