Printre motivele care stau la baza deciziei microîntreprinderilor de a lucra cu o anumită bancă se numără oferta de operaţiuni bancare curente, cum ar fi conturile curente, plăţile şi încasările, dar şi zona de creditare de unde se aşteaptă o simplificare a procedurilor şi implicit a accesului la credite, reiese dintr-un sondaj al BCR.
"Circa 44% dintre repondenţii la acest sondaj consideră că oferta de operaţiuni curente este principalul motiv pentru care aleg să lucreze cu o bancă, 24% apreciază că zona de creditare este determinantă în alegerea băncii iar 16% spun ca sunt importante avantajele non-bancare, de genul trainingurilor, consultantei sau promovării afacerii. Pe de alta parte, circa 40% dintre antreprenori consideră că întârzierea la încasarea facturilor reprezintă una dintre principalele dificultăţi cu care se confruntă, în timp ce aproximativ 39% acuză scăderea cererii interne şi aproape 16% accesul dificil la credite. Per ansamblu, circa 28% dintre antreprenori consideră că afacerile au crescut în anul 2012, 40% că au rămas constante iar 25% că businessul s-a redus. Circa 3% dintre antreprenori care au răspuns în cadrul sondajului au declarat că au început afacerea în anul 2012", arată BCR.
Printre motivele care stau la baza deciziei microîntreprinderilor de a lucra cu o anumită bancă se numără oferta de operaţiuni bancare curente, cum ar fi conturile curente, plăţile şi încasările, dar şi zona de creditare de unde se aşteaptă o simplificare a procedurilor şi implicit a accesului la credite, reiese dintr-un sondaj al BCR.
"Circa 44% dintre repondenţii la acest sondaj consideră că oferta de operaţiuni curente este principalul motiv pentru care aleg să lucreze cu o bancă, 24% apreciază că zona de creditare este determinantă în alegerea băncii iar 16% spun ca sunt importante avantajele non-bancare, de genul trainingurilor, consultant